ПАСПОРТ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДНЗ

НАЗВА

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

Підстава для розробки

Необхідність удосконалення змісту діяльності дошкільного навчального закладу

Нормативно-правова база

Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти, Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 №305), Указ Президента України від 13.10.2015 №580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 №641), Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234), Гранично допустиме навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446), лист Міністерства освіти і науки від 03.07.2009 №1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах», лист Міністерства освіти і науки від 27.09.2010 №1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку», лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 №1, 4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільних навчальних закладах», Статут закладу, комплексна освітня програма «Світ дитинства», річний план роботи.

Розробники програми

Дошкільний навчальний заклад № 78 «Вогник» загального типу Мелітопольської міської ради Запорізької області

Авторський колектив

Завідувач ДНЗ – Романенко Р.А.

Вихователь-методист – Чорна Н.І.

Учасники програми

Мета програми

Колектив ДНЗ № 78 «Вогник» загального типу Мелітопольської міської ради Запорізької області, УО ММР ЗО, медичні установи, громадські організації та сім’ї вихованців дошкільного закладу.

Створення у дошкільному навчальному закладі сучасного освітнього простору, що забезпечить потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів у розвитку професійної компетентності

Завдання програми

Створення умов для формування здоров’я збережувального середовища в закладі освіти.

Здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника

Забезпечення якісного управління освітнім процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі.

Удосконалення змісту науково-методичної роботи. Створення належних умов для функціонування дошкільного навчального закладу, що забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик

Оптимізація роботи з батьками та громадськістю.

Термін реалізації програми

2017-2022 роки

Ресурсне забезпечення

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів з метою удосконалення матеріально-технічної та методичної бази закладу; підвищення ефективності надання освітніх послуг, формування іміджу закладу.

Загальні характеристики

Юридична адреса: 72304, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Гетьмана Сагайдачного 272/1

Е-mail: osvitsdnz78@gmail.com

Площа земельної ділянки - 4380 м2

Площа будівлі – 2500 м2

Проектна потужність – 95 місць.

Штатний розпис відповідає вимогам типового.

Кількість працівників - 28, з них: педагоги – 12, медперсонал – 1, технічний персонал - 15.

Мова навчання: українська.

Основні етапи реалізації програми

І етап - організаційно-мобілізаційний – вересень-грудень 2017 р.:

- діагностика наявних та виявлення альтернативних ресурсів (людських, матеріально-технічних, фінансових), пошук умов для реалізації та виконання Програми.

II етап - реалізація програми - 2017-2021 рр.

Практична реалізація інноваційних проектів програми; організація моніторингового спостереження за результатами; координація дій.

III етап- аналітико-прогнозуючий – січень –серпень 2022 р.

Аналіз результатів впровадження Програми розвитку закладу; визначення перспектив подальшої діяльності закладу.

Очікувані результати

Основними результатами програми розвитку закладу будуть системні позитивні зміни в його діяльності, зокрема:

• оновленнязмісту дошкільної освіти;

• створення соціально сприятливих умов для здобуття дошкільної освіти;

•використання освітніх інновацій, ідей передового педагогічного досвіду та розробка власних педагогічних новаторств, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу;

• створення сприятливих умов для підвищення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів;

• забезпечення фізичного, інтелектуального, мовленнєвого, соціального, морального, культурного розвитку та саморозвитку дітей;

· формування основ сталого розвитку учасників освітнього процесу;

• підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

• створення умов для досягнення стійкої мотивації педагогів на зростання професійної майстерності, на мобільність коллективу щодо впровадження новітніх технологій; закріплення навичок керування самоосвітою;

• систематичне включення ІКТ в освітній процес ЗДО;

• формування готовності до навчання вихованців у школі;

• активна участь громадськості, батьків у формуванні освітньої політики закладу;

• зміцнення матеріально-технічної бази закладу.

Контроль, корекція і оцінювання програми

Системний моніторинг реалізації Програми та її фінансування; участь батьків і громадськості у незалежному оцінюванні якості освіти

Аналіз виконання програми розвитку дошкільного закладу за період 2017-2021 роки встановив, що у закладі відбулися певні позитивні зміни. А саме:

Ø Позитивна динаміка розвитку сформованості навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватися у світі людських взаємин

Ø Збереження та зміцнення здоров’я вихованців, підвищення якості та ефективності медико-психолого-педагогічної допомоги

Ø Підвищилася фахова та професійна компетентність педагогів, покращився їх якісний склад

Ø Активне продуктивне впровадження інноваційних технологій в освітній процес позитивно впливає на підвищення якості освіти

Ø Підвищено якість освітніх та додаткових послуг

Ø Підвищився рівень психолого-педагогічної освіченості батьків

Ø Створено оптимальні умови для навчання, виховання, оздоровлення, соціальної адаптації дошкільників

Ø Активно використовуються ІКТ для здійснення освітньої та просвітницької роботи закладу


АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 78 «ВОГНИК»
Матеріально-технічне забезпечення ДНЗ
Організаційні засади діяльності ДНЗ
Освітній процес у ДНЗ
Методично-дидактичне забезпечення
Кадрове забезпечення ДНЗ
1. Замінено вікна на металопластикові 2. Відновлено освітлення спортивної зали 3. Капітальний ремонт методичного кабінету, кабінету практичного психолога, іхолятору 4 Дошкільний заклад забезпечено швидкісною мережею інтернет. 5. Оновлено предметно-розвивальне середовище груп, групові кімнати доповнені сучасними меблями. 6. Встановлене нестандартне обладнання на майданчиках. 7. Замінені меблі в методичному кабінеті, інклюзивній групі, кабінеті практичного психолога 8.Заклад забезпечено компютерною та друкувальною технікою, мультимелійним обладнанням 9. Харчоблок забезпечений технологічним обладнанням: придбано новий холодильник, морозильну камеру, водонагрівач 10 Частковий ремонт системи опалення, даху. 11 Ігрові майданчики поповнено нестандартним обладнанням
1.Відкрито інклюзивну групу (2022 р). 2. Забезпечена робота чергової групи. 3. Скоорднинована робота психологічної, методичної, медичної служб. 4. Організована робота гуртків за різними напрямам. 5.Організовано надання платних послуг (формування іншомовної компетенції). 8. Здійснюється моніторинг діяльності ДНЗ. 9.Налагоджена взаємодія з соціальними партнерами, ІРЦ. 10. Забезпечена участь у проектній діяльності. 11. Налагоджена співпраця з охоронною фірмою. 12.Організована ефективна взаємодія колективу закладу та команди психолого-педагогічного супроводу.
1. Забезпечено функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти 2.Забезпечено впровадження інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду. 3.Здійснюється організація роботи міні – музеїв в групах відповідно до тем тижнів. 4.Розширено напрямки гурткової роботи. 5. Організовується робота на екологічній стежині. 6.Впроваджуються нові форми, методи, засоби організації особистісно-орієнтовано освітнього процесу .
1. Оформлені методичні матеріали, складені рекомендації на допомогу вихователям. 2. Розроблено перспективно-календарне планування за різними напрямами Базового компонента. 3. Забезпечено випуск методичних матеріалів «Сам собі видавець», оформлено досвіди роботи педагогів 4. Поповнено: - демонстраційні матеріали; - банк інноваційних технологій; - відеоматеріали; - банк конспектів занять; - ігровий матеріал та обладнання інклюзивної групи
1. Створено умови для безперервного професійного розвитку педагогічних працівників: педагоги використовують різні форми підвищення кваліфікації 2.Організовано роботу наставників 3. Атестація педагогів за планом. 5. Підвищення фахової майстерності педагогів через участь у методичних заходах, вебінарах, конференціях, семінарах, тренінгах, самоосвіту.
Подпись: 2017-2021 рокиПодпись: блоки
Кiлькiсть переглядiв: 53

Коментарi